Saturday, May 15, 2010

KEPEDULIAN DAN KEBERTANGGUNGJAWABAN MENGENAI ARTIKEL SEJARAH PERKEMBANGAN AGAMA KRISTIAN KATOLIK DI KAMPUNG LABOI, BEAUFORT YANG DITULIS OLEH PENULIS


Bryan Edren Godon,
Peti Surat 356,
89808 Beaufort,
Sabah.

Tarikh: 25 November 2008.


Kepada Sesiapa Yang Berkenaan,
U.P: Pejabat Paroki Beaufort.

Tuan,
PER: KEPEDULIAN DAN KEBERTANGGUNGJAWABAN MENGENAI ARTIKEL SEJARAH PERKEMBANGAN AGAMA KRISTIAN KATOLIK DI KAMPUNG LABOI, BEAUFORT YANG DITULIS OLEH PENULIS

Perkara tersebut di atas dengan segala hormatnya dirujuk.
02. Berhubung dengan artikel tersebut di atas iaitu Sejarah Perkembangan Agama Kristian Katolik Di Kampung Laboi, Beaufort yang ditulis oleh penulis seperti penama di atas, saya BRYAN EDREN GODON, memegang kad pengenalan bernombor 841224125301, dengan ini menyatakan dengan sebenar-benarnya bahawa artikel ini dihasilkan oleh saya sendiri, tanpa pengaruh atau didorong oleh mana-mana pihak yang berkepentingan. Segala komen, cadangan atau apa sahaja perkara baik frasa, isi tersurat dan tersirat mahupun rujukan-rujukan adalah benar (kecuali Maklumat Umat Katolik Di Chapel St. Joseph kerana tidak lengkap dengan biodata setiap ahli keluarga) dan tertakluk kepada undang-undang negara Malaysia. Tulisan ini menggunakan Format Standard APA dan digunakan secara meluas di seluruh dunia.
03. Saya mengharapkan agar artikel yang terhasil ini dapat digunakan dengan baik, sesuai dengan standard artikel yang dihasilkan.
04. Saya juga menyatakan dengan sebenar-benarnya bahawa artikel Sejarah Perkembangan Agama Kristian Katolik Di Kampung Laboi adalah menjadi hak milik Chapel St. Joseph Kampung Laboi. Walau bagaimanapun, artikel ini boleh digunakan oleh sesiapa sahaja, ditokok tambah atau dikurangkan, dikomen atau didebat secara ilmiah dan tertakluk kepada undang-undang negara Malaysia.

05. Segala pertanyaan, komen ataupun cadangan oleh tuan-puan saya terima secara terbuka. Saya boleh dihubungi melalui alamat berikut;
Bryan Edren Godon,
Kampung Laboi, Maraba Beaufort,
Peti Surat 356, 89808 Beaufort.
Tel: 087 812 890 (rumah)
: 016 813 3726 (telefon bimbit)
06. Secara keseluruhannya, segala isi sama ada tersurat atau tersirat merupakan interpretasi daripada komen dan temubual daripada para umat katolik di Kampung Laboi dan saya mengharapkan agar artikel ini dapat dimuatkan dalam Buku Perayaan UTK 16 tanpa sebarang penolakan isi dan idea (cutting of ide or facts) yang boleh menukarkan isi dan idea-idea yang ditulis. Walau bagaimanapun, pemendekan dan ringkasan artikel boleh dibuat mengikut budi bicara editor. Segala kerjasama daripada pihak tuan saya dahulukan dengan ucapan berbanyak-banyak terima kasih.
Sekian, terima kasih.


Saya Yang Benar,

BRYAN EDREN GODON

Timbalan Setiausaha KUK,
Chapel St Joseph Kampung Laboi.

s.k ;
FAIL SETIAUSAHA KUK CHAPEL ST JOSEPH
FAIL PENULIS

No comments:

Post a Comment